Известие

Collapse
No announcement yet.

Налягане турбина 159 1.9jtdm 150

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Налягане турбина 159 1.9jtdm 150

    Здравейте, от скоро карам 159-ка, 1.9 150 коня. Но ми прави впечатление, според уреда на таблото, за налягането на турбото, че вдига високо налягане. При настъпване до долу стрелката отива на 1.4 бара даже 1мм над 1.4 и след известно време пад на около 1мм под 1.4 и така си държи...въпроса ми е нормално ли е това ? Вашите какво налягане държат...колата не е ремапвана...

  • #2
    Ами като си я настъпил до долу,естествено,че ще държи стрелката надървена на макс.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #3
      ето част от ЛОГ-а...тва е реда с най-висока стойност...

      Boost pressure - 2574
      Desired boost pressure - 2340
      Pedal position - 100

      в района където тествах на загасен двигател Baro pressure беше 977mB

      Какъв е извода...компа иска 1.36 чисто налягане, МАП-а отчита 1.6 точно....

      Днес съм сменил MAP сензора с нов на BOSCH...и клапана за вакума на турбото марка PIERBURG или както там се пише....

      Мои разсъждения:
      1. Незнам какво друго влияе на управлението на турбото освен сменените от мен неща...
      2. Нататък вече отиваме към механиката на турбината
      - актуатор
      - спекла геометрия
      - полтъргайст

      Comment


      • #4
        Не можа ли преди да подменяш части да провериш за спекла геометрия.

        Тя просто си иска хубав дизел и издуване на загрял двигател и една немалка част и по турбина и по ДПФ/ауспух от саждите ще излетят.

        На мен ми се е случвало след студената зима 2016/2017 като я натиснах през март до 3800-4000 оборота при едно извънградско изпреварване направи черен облак.Но тогава цяла зима 5-6 месеца я бях шофирал само градско.

        Та не бързай с изводи, смени на части и т.н.

        От тогава досега не ми се е случвало, но вече си я карам градско до 2000-2500 оборота, а преди това я галех до 1500 максимум 1700 оборота.

        Започни с най-евтиното и елементарното.
        Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 20:36.
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

        Comment


        • #5
          майната му на частите в пъти по-малко са от рециклирането на турбо...пък и искам да вървя градивно...искам от малко към голямо да вървя и един ден като се реши проблема да знам че всичко по веригата е ЧУК....

          а относно геометрията от къде да я видя...настъпвам я постоянно тая кола...всъщност проблема дойде от там, че я закарах за ремапване...там след тестдрайв ми отказаха да я направят защото пренадувала турбината...тоест ако не беше сервиза никога нямаше да разбера че пренадува...свалиха файла от ECU-то и в картата пишело че макс налягане е 1.35 бара....

          Comment


          • #6
            Моята 159 2.4 прави магарий и тя при плавно ускорение се усеща като претрисане и разтоварва а при газ върви и записа 1690пик на надуване като имаше лек спад за момент на 1500+ уж няма проблем а си ги прави тези неща

            Comment

            Working...
            X